Thursday, September 08, 2005

Programme Support Coordinator

今日第一日番工,一開始發現原來並非同 nancy 同層,或多或少點都會有D可惜,不過一見到D同事就安心番晒。

一開波就有個 ok cutie o既女同事帶我見其它人,其中有個女仔超級無敵地似盧巧音,又係叫 candy,一個少女版既 candy!原來公司之所以請我就係因為佢下星期要走,好可惜呢! >_< 然後發現有位同事原來都只係禽日先番工,都係 freshgrad,我同佢都幾岩傾,有講有笑,總算有個人同我o係公司雙依為命。

今日主要係由一個亦都就黎要走既同事指導我地兩個新丁去用暴力打爆d 電器,分解佢地,list出有d咩components,然後 report 番比client聽,睇下佢地做唔做 testing。

anyway,都幾滿意呢份工作;

不過,令我最恐懼既,就係 OT 時間,一黎冇補水, 二黎唔知去到幾點 ...... 我既私人時間呀 !!!

難怪人事部要 keep 住 in 人啦~~~

No comments: