Saturday, February 25, 2006

咋嬌

今天我短週,但很黑仔 ......

1. 禽晚成3點先訓,今朝又要被迫9點半起身,冇覺好訓

2. 前之天花板裂開,沖涼時跌舊石落黎扑到我壞腦,所以叫人今日黎整,個工人左鑽右鑽,好似拆天咁,整左成日,搞到我精神狀況越黎越差;又令到成屋到黎灰,嚴重影響我既肺工能

3. 今日kenix姐o係langham演唱,亞咸唔得閒做嘉賓,kenix想搵我頂,但我要睇實條仆街整天花唔出得街,錯失良機

4. 妹丁晨咁早就出左去,搞到我自己一個鬼咁悶

5. 小船要陪舊同學,熱戀中既我就連禮拜六都冇得見女朋友

6. 夜晚想話去跑下步,點知發雞盲PK,仆到成腳損晒,好耐都冇試過咁痛

嬲呀~~~~~~

No comments: