Friday, January 14, 2005

寶安商會王少清中學

「大家好,我叫阿Will,係大家今日o既生態導尚員。」

今日o係嘉道理農場帶左一個中四團,一組黎自王少清中學(o係荃灣的,之前未增聽過)的青春活潑玉女軍(另加一個男生,咁都得? 嘿嘿);佢地比想像中活躍,之前未帶過咁高年級的團體(最大都係中一),都驚佢地一隻二隻會鵪鶉咁,擔心冇人show我,得我齋講咁就冇癮啦,我都係志在有人肯聽我吹水姐。

呢班女生團都 okay,肯聽我 "九up" 之餘,不時都會比 feedback我同問下我野。呢團係我做咁耐導尚義工以黎最輕鬆、最開心的一次,又影左百九幾張相,抵到震。跟尾o個個 "NG" sir又潮又趣誌抵死,呢d先係老師黎架嘛,又教英文喎,我不嬲最敬重d英文勁o既人架喇。

帶過咁多團,一般都係比d參加者叫 "阿聰"、"阿sir" (蝦條! sir乜鬼野姐?!我又唔係老師,又唔係差人?!),都好唔仲意;「哥哥」都好d,o個班弱智o既二年班叫我哥哥,因為佢地實在太可愛,帶得都好開心。而今次第一次比人叫「導遊」,好似好 prof咁添,哈哈,但最高興終於有人肯叫我做阿 Will,我都唔明點解之前我次次自我介紹做阿Will,都冇人肯順下我意咁稱呼我!

對住班o靚妹,先知自己係咁老,不過我心智已經停止長大好耐,可能因為咁,總算同佢地傾得兩咀o既,呵呵。

越黎越發覺自己喜歡做教育工作,Greenpiss o既工作太政治化,始終非吾願。但離開嘉道理,便馬上要回 greenpiss 幫手。Henry大整古,又話得一個學生,去到先知成班鬼仔鬼妹,我地d英文相映成絀,樣衰都震。

之後同Gloria開會,其實只係proposal o既一d小問題,一切都幾順利。原來都知道我都幾大壓力,又擔心我支持唔住,呢d咁o既 supervisor 去邊度搵丫。仲有,我真係好鐘意同大佬Mic一齊做野,佢往往都會令你喜出望外的,的確功德無量。


No comments: