Thursday, January 20, 2005

GPA

今日下午三點出左第一個sem o既成績, 2.43, 都幾滿意啦, 其實我只求所有cores 都pass 姐,而家咪得賞所望囉。

billy 都算有人性,EIA呢科冇肥到我,我成份卷都唔識,essay又成條唔知答乜,拎個D都要多謝佢。今個sem 如下:

Chemistry and daily life C (頂佢,握錢o既呢科,得個c)

Advanced language studies in Chinese B+ (都話林光泰d咁o既老師係可遇不可求)

Systematics & Phylogenetics B (我tip中晒,拎係正常;又一次證明上堂係冇用o既)

Environmental toxicology B (我一直怪錯好人,菇菇簡直係再生父母,我咁都拎b)

Pollution and environmental impact assessment D (billy....... 唉,拎 d 其實都幾灰,不過有henry同 juno 陪葬)

Scientific thinking and interesting discoveries C (搵笨啦又係)

Adventure-Based Counselling: theory and practice B+ (一科正到震o既科目,又有得玩,寫兩隻字就 b+)

Critical thinking (C&V) D+ (我都係第一次見braoding 會比 d+人 ...........)


anyway, 大家d成績都好似唔錯,而我o係被solar campus燃燒我gpa o既情況底下都只係差左少少,已經幾滿足 >_< 。

對,知足常樂。

No comments: