Wednesday, March 30, 2005

大學之道

今日5點要上堂叫 cultural sustainability 既 broadening course,仲要交一份 field trip 既 report,只不過是600字。個 trip 既目的地竟然係港大 main build,你話係咪硬膠到震丫?

禽晚經己寫好了。完全唔知自己寫乜。是蕉旦算了 ~

今日番黎我先知我地係 supposed 去用一 d main build 既圖片去 illustrate 我地寫既野,痴 Q 線,我本身寫既都唔太關 main build,純粹吹水,illustrate條毛咩?又話要訂裝喎,佢都 on 9 既,600字根本連兩個 pages 都唔夠,咁都要訂裝,你話幾咁勞民傷財同埋唔環保丫,咁白痴既 lecturer都有,大學既教育制度有咩辦法唔比人批評丫頂 ~

我同阿彪都廢Q線理佢,是旦 print 出黎交左就算。5點我地到左 lecture room,放底我地份 assignment,再 take 埋 attendence之後,我就同阿彪講:「走喇我地~」

我地一推開度門,就馬上「斷正」,我地出,個 lecturer就入,我眼角 gup 到係佢,但我當完全睇佢唔到,阿彪亦然,大家直行直過。

出到黎我地進行以下的對話 ...... (W: Will;B: Bill)

W:頂 ~ 有會咁岩得咁橋架,斷到正 !!!
B :嘩,佢求先望實我地呀,我完全唔敢望佢囉。我地擺到明走堂。
W:潮!收皮啦叫佢,我地走堂唔係我地既錯,係佢既錯,佢教得好邊有人會走佢堂呀!
B :係啦,條友講野又廢到嘔喎!
W:咁廢仲好意思望我地,食屎啦叫佢!
B :仲話o係大學教書喎,真係勢風日下 ~
W:簡單係不知廉恥 !!!!

大學之道,在明明德

No comments: