Thursday, March 31, 2005

冷冷雨

今朝走堂去睇「精武家庭」。但又唔係我想像中咁好睇,阿妹講到天花龍鳳咁,其實一般啦我覺得。不過早場 25 蚊,都值既。

睇完戲都成 12 點,我坐 970 番 kong u,因為約左大佬練歌,幾神心。

聽日就係第二輪既初賽,我地首「藍雨」仲未係好掂,我同大佬有d地方唔夾,又不時走音,都幾危。不過都係至在參與姐。

呢幾日o係咁唱藍雨,把聲帶都開左好多,高音左起碼三個 key。學友就係好勁,點學都係差好遠。

唱歌其實都幾好玩丫,不過我始終唔鐘意唱 k,尤其同 d 女仔唱,次次都聽既多過唱既,又難聽喎,番屋企練下先啦唉。成班得阿船同 amy係識唱 (雖然兩人亦有很大的距離)。

但到底咩叫好聽我又唔係好識分,到底唱腔對唱功又起左d咩影響作用呢 ? let's explore it in the future.

No comments: