Friday, April 01, 2005

收皮

禽日大佬同我講今日十點半堂,咁我咪十點半番到 campus 囉,點知原來九點半堂,番到黎都己經上完堂,大佬話佢話「可能十點半堂」喎,我頂佢個肺 ~

今日第二輪初賽,我地如常去左方樹泉練歌。三點半之輪到我地,有排等。

三點半去到 CYM 101,佢地話我地係第一組,但個評判抄車所以遲到 (不過好彩個人冇事),真係好事多磨。

等到成四點三個評判先黎,係一個男仔頭,好高好型好靚 !!!! 音樂人果然係唔同d ~

因為有一組好趕時間,所以我地讓比佢地先。佢地係一男一女既組合,男O個個勁到嘔電,係唱得超級好O個隻,想唔入決賽到唔得。可以話係大開耳戒。

先後就係我同大佬,我地首「藍雨」就被比下去了,同人地差幾皮,大佬走左少少音,我又覺得自己唱得好差 (因為我好驚好緊張),唱時又唔敢望個評判 (因為怕羞呱 xddddd )。唱到咁上下都知自己衰梗,氣數已盡。

不停同自己講:「咁廢你學咩人比賽丫~ 收皮啦你 ......」

No comments: