Monday, April 18, 2005

who fucking cares ?

禽日又上左 kenix 度錄第二首o既 demo,U-Sing 超勁 winner kerin 都有黎,因為佢好似重有一小段未錄好。

由於等歌都等左好耐,我o係o個度 hea 左幾粒鐘先開始錄,不過唔緊要,「工作室」的環境好舒服,又有「波羅油王子」睇! xddddd

kerin把聲真係勁雄厚囉,近距離現場感受到。

由於錄 demo 要一定o既時間,我地又 hea 下 hea 下,又支力,所以要到今朝七點先正式錄好,錄通頂,勁 !!!! 不過就輪到 kerin 錄,要佢成晚得我錄,真係唔好意思,不過最慘都係幫我地錄o既 kenix,辛苦晒!

今次聽左好多其它人o既 demo 同 music trace,唔錯唔錯。

首歌呢,有個位對我黎講好高音,我要大叫先 reach 到,叫左三四十次都唱得唔好,勁灰,自怪天生低音囉。而家個喉嚨雖然唔疼,但 feel 到佢好支力,完全 loss control,雖要時間 recover 呢。

八點幾番到屋企,但係未有得訓,因為今日係交 dissertation o既大日子,由於我一早搞點得九九十十,只差少少野未 finalize,所以先咁得閒去唱 demo。一諗起o係其它同學通頂死沖爛沖份 fyp 同 disserto既同時我就通頂唱歌時,就覺得好笑。

不過我份 ecology of babblers 都唔慌高分,但係 ....... who fucking cares ?

No comments: