Saturday, April 30, 2005

《心領》

禽日係我第三次幫 kenix 姐姐錄 demo,係第三次呀!

話說禽日比界王神阿興昆左我番十點半學,點知原來係九點半,蝦條!(上次係比 gap人王大佬昆o既!) 所以都唔知番黎做乜,3-dom 勁過飯又話 canceled,三點o個堂 great economist 又上唔到,所以要留o係campus 度 hea 足幾粒鐘,磋跎我寶貴o既青春。

hea 都咁上下就去 kenix 度。頂,我又搭錯地鐵囉,搭左荃灣線去左尖咀!不過都準時到達 (please be noted that 「準時 + 15 mins = 準時」)。

嘿嘿,果然不出我所料,詞係未齊o既,不過係作詞認真o既表現姐。根據我地o既大作曲家指出,呢首歌要唱得好 soft,所以我都冇開聲o既必要。

之後我地開始錄 confirm 左詞o既部份先。係我一黎料就知唱唔到啦!假音不嬲都係我的最廢,真假音 d 轉接我完全 handle 唔黎,食晒屎咁。結果又係要降 key ......

由於「末期語癌」o既原故,我除左比人明寸、暗寸、恥笑同唱衰之外,亦大大延長左錄時間,搞到o個個自稱之前只係訓左兩個鐘o既隱蔽青年都頂唔順要訓番陣,我自己o係度練。

練到自以為ok可以開始,點知原來我係冇個音岩架囉!幾 frustrated 呀當時。為左輔導我,隱蔽青年o既方法層出不窮,又plot graph又剩,但都好似無濟於事。

最後受著語癌同走音o既雙管煎熬底下,總算完成 demo,是為《心領》。

臨走前聽左小船同我錄埋同一埋o既 demo,嘩 ~ 蝎魔滋 ~ 叫晒囉我,繞「梁」三日添呀!我對妳音敬越來越長呀~ 船~~ ^3^

原來樓下係有通宵「頭文字 van」番旺角架喎,超方便,我番到旺角都只係兩點幾,我仲o係旺角食左個牛雜面同吹左支可樂先番屋企 (冇食 dinner呢 ~ 我空肚但有型,唱出真深情),超過癮。

其實呢次唱 demo o既錯敗感係最大o既一次,不過我會天天努力

p.s. 我o係隱蔽青年度發現左 d gap 到震o既面包,命名為「ICQ 面包」,傳說食左會 on 唔到 line。

1 comment:

ps said...

low b!