Tuesday, April 12, 2005

demo

禽日上 kenix 個充滿藝術feel同零亂美(haha) o既「工作室」為佢o既作品唱demo錄音,極度超級無敵好玩到震,好耐冇感受過咁新鮮、咁有趣、咁開心o既事lu。

之前o個晚o係度鬥d歌詞鬥左好耐,第一次填詞都幾吃力,好彩有阿妹幫手。

去到 kenix 度首先唱k開聲(古巨基首勁歌金曲真係開聲好工具囉),然後同佢一齊finalize埋最後歌詞o既version,雖然好似全部都係佢contribute,我冇乜建樹,但係過程超搞笑,咩cosplay女郎同大貨車馬木車,XDDDD......

我都唔記得左幾點先真正開波,d instrumnet真係勁pro,戴住headphone,對住塊網唱,又即時聽到自己唱,勁好feel,正到忍唔住笑!!!!

是次錄音都錄左相當耐,原因有:
1. 第一次,冇經驗
2. 嚴重閱讀障礙
3. 廣東話咬字困難 (=懶音)
4. 拍子白痴

好多時顧得咬字又顧唔到拍子,不時都幾灰,不過起碼而家知道自己衰乜,係今次o既得着之一,老土d講得到寶貴o既經驗,又開始感受到何為「丹田」(kenix 一講我就明囉,之前d粉腸都唔係咪真係知o既,講極我都 get 唔到;真係響好多架喎,又唔傷喉嚨),真係學左好多野,而最緊要梗係結識到一個好搞笑o既 friend 啦。

wow ~ 真係好開心o既一日。

1 comment:

ps said...

膠布王
我都知自己係一條粉腸教唔明你何謂丹(唔係down!!!)田
你自己再"喘"more下啦
hahaha