Thursday, April 28, 2005

NVDA and Will My Teeth

今日第一次正式參與 greenpiss o既 NVDA (非暴力直接行動) ,我o既工作係先混入中電古東大會會場,o係我地 banner 人拉出banner 的同時,襯機派發 greenpiss 自製用黎唱衰中電o既 report 比在場o既升斗巿民古東。

一入到去就見到全場九成o既人都係阿叔阿伯,都唔知佢地去黎做乜。

大會一開始菲律賓 campaigner 呀 red 就企起身講野,followed by other representatives from various countries. d 古東開始唔好老脾。

最後弱智恆 henry 同 自稱「梁朝米」o既阿米拉出banners,超型 ! 但係 d 在場開始民怨四起,有d仆街仲鬧我地係仆街添,係真冇文化呀d 香港耆英 !!!!

今次動活我只係二打六,唉,殺雞豈用牛刀呢?

之後同界王神黎 campus check teeth同洗 teeth,個女 dentist 話我有蚊 teeth 同 wisdom teeth,要補同要做手術,respectively。

唉。

No comments: