Tuesday, February 01, 2005

最後一次開學飯

今日八點就起左身喇,想上我老細corlett o既堂,so far 都未上過 ~~~ haha,但點知架巴士炒車囉,o個架van仔都 on9 o既,亂咁 cut 線,最後搞到我遲到囉,得番兩三個字我梗係唔入去 lecture room 啦,咁外眼,我下午仲要見corlett,比佢點我相咪死?! 所以去左 cc 囉。

跟住上fishery,唔慣上堂,好眼訓,訓著左兩次咁多,但係坐我後面的索女 nancy 篤番醒我,唉,其實比我訓下好過啦 ....

上完fishery 去食開學飯,今個semo係最後一個sem, 所以係最後一次開學飯 ~~~ >_<
不過唔係太多人黎左,但 cynthia 都有黎,good la~

大家不停吹水,影下相咁,如常地和諧啦。不過最後一個sem,有d唔捨得,又好驚 grad,唔想做野呀~~~~~

食完去掛solar campus banner, 之後就見老細 corlett,嘩, 佢癲架 ~~~~~ 拎住我份 draft of draft 好快速望,10秒之後指住一句同我講: " Don't plagiarize. Use your own words. or you'll get 0 marks. " 我啞左囉。唉,佢實在太勁,我大獲喇,rephasing 都 re 到我 pk 啦咁?! 六千字呀 !!!!!!!! 救命 ~~~~

之後落左去打波, 好一場開學波,超開心囉,勁耐冇打波,好"支力"呢而家 >_<

No comments: