Wednesday, February 02, 2005

<<超人特工隊>>

禽晚去 greenpeace office 開會,好多人冇黎,但都照傾囉,而阿安哥仔黎左 ~~~ good la。阿興已經整好塊「大學生的聲音」板,係好搶眼喎,well done 啦 ~~~ 開完會一齊去食飯,大家有講有笑,勁開心。其實開會都可以好開心o既,又係一個交換知識o既機會 (弱智恆講 o既,我覺得好岩),唔係阿彪講到咁晒時間囉其實~~~

禽晚班勁耐冇見o既豬朋狗友漏夜約我睇戲,話睇<<超人特工隊>>,o係旺角,就晒我。所以今朝就出左睇囉。

其實本來 katy 約左我今日睇<<小飛俠前傳>> o既,但後尾發覺我真係冇乜趣興 (i mean 對套戲,hahahaha),又廢事專登過海咁麻煩啦,所以同佢講話唔睇囉,sorry 呢 >_< ~~~

<<超>>超好睇囉,我覺得仲要比 nemo 好睇少少,都幾搞笑 ~~~ 睇完就坐低吹左陣水,就散lu。

我仲要做 dissert 呢 >_< 救命 !!!!

No comments: