Friday, February 25, 2005

The Old Man

ENS金城武 (又名彈弓人,即高老闆) email reply 我份 dissert,話我份野好亂,what a mess,又o係咁話我 plagarism,叫我去 meet 佢,搞到我一度失落,擔心左一排。

兩三日之後佢上堂派 dissert,由於我品學兼「休」,堂我梗係冇上啦,所以搞到界王神幫我出去拎,阿彪話 corlett o係咁望實佢, hahaha !!!! 大獲,比佢知道我冇上佢堂添,but who fucking cares?

睇番佢改左 o既 dissert,其實又唔覺咁大問題姐,都係citation 方法有問題之麻。

今日去 meet 佢,o係我三寸不爛之舌同楚楚可憐 o既游說同解釋後,佢話 "that's ok" 喎,又話自己寫 frence 同 spanish journal 時都係差唔多,唔識點改人地 d 字,hahaha。佢表示我 generally 都 ok,冇咩特別問題,又話明白 babblers 呢份野係 difficult 喎,at least 都會比個 credit 我 (下? credit 咋? 不過算啦,我都係求合格o既姐,有 c 已經謝天謝地)。

我又一次創出奇蹟,用極短時間,極少 o既 effort,唔睇 journal 內容,只靠幾十份 jouranl o既 abstract 同網頁都鬥到一份 6000 字o既 journal 出黎,簡直係鬼斧神工,將我呢兩三年浸淫出黎 o既「大學之道」同「撻皮讀書免炒大法」推展到最登峰造極 o既境界。

No comments: