Monday, February 07, 2005

Fishery Trip

今日fishery 要去香港仔出 trip。漁類批發市場鬼死咁 dirty,又臭又濕 ~ 睇埋d 無謂野 ~ 又去街市,痴線囉簡直,哂晒我地d 時間。

出面超熱,咁鬼晒但cornish o係度教我地點認漁船,佢都 on9 o既 !!! 睇相咪得囉,上網大把啦~ 清楚十萬倍 ! 佢o係度指黎指去都唔知佢講邊條船 !

好彩食左個超正o既 lunch,成班去飲茶 !!! 勁開心 !!! 我仲同索女 nancy 坐添, 嘿嘿嘿 ~~~ cornish 叫我地 2 點鐘準時集合,佢都傻o既 ~ 根本無人理佢囉,個個都食到肚滿腸肥,成兩點半先離開茶樓, hahahah !!! 呢d就係ENS o既不朽精神 ~~~

今晚又要開會囉 solar campus,不過o個勢都出晒黎,做得好喇各位 buddies !!!

望穿秋水o既新年又到 lu,勁開心,新年不嬲都係最過癮最輕鬆o既佳節。又會見到 d 好耐冇先過o既親友,又有利是痘,而我又唔使理份dissert 喎,正 !!!!

No comments: