Sunday, June 05, 2005

see u cyn

禽晚我地同cynthia farewell。

話說 ens 班唯一既 exchange student (黎自星加坡) cynthia 今日evening 就要離開香港勒,冇法參與我地聽日既 grad din,所以我地同佢搞黎小班子既 farewell 活動 --- 打邊爐!地點當然係就番 cyn 啦 ---青衣!

好比面出值既人有我、大佬、界王神、小船、蘭西、lucky仔。阿彪以東亞病夫著名,又病檸左喎,更有d契弟話黎唔黎。

成晚大家食下野、吹下水、煲下煙,超級無敵咁開心,呢d就叫「極樂樂」勒!我可以肯定係開心過 grad din 囉,所以唔會話 cyn miss 左d 乜野。好有心思既大佬重叫大家 prepare 張紀念紙之類既野,將我地既心意入晒落個 folder 度送比 cyn,相當有意思。老老實實,在場人士一隻二隻都係義氣仔女黎架嘛,有 ensian 要走咁大件事,花幾多心機都值得。

-------------------------------------------------------------

「愛一個人,要愛晒佢既所有野,包括缺點。」

呢句咁既野聽過一百萬次,之前一直覺得好 on9。

1 comment:

ps said...

咁依家呢?