Sunday, May 29, 2005

winning friends

今日走三轉。

今朝八點半去嘉道理農場植樹。我遲左九個字起身,都冇遲到,超勁!其實呢個植樹活動係一個童軍活動,我o既duty係指示並協助d 童軍植樹苗。話明係童軍,自然係幼齒,大約form3-4。原來開泥係好辛苦好辛苦架,我開左一個 lone 都已經想死。德仔今日大發雷霆,o係咁媽叉我個group d童軍,好得人驚。今日eva同cathy都有參加,eva仲同我pair up,佢真係幾生修到。但其實德仔真係好搞笑,佢教digging,笑到我肚痛,講廣東話又唔正,超抵死。

下午趕去補兩轉習,lunch都唔得閒食。

每轉之間,我都埋頭苦幹咁睇 "how to win friends",好開心,終於睇完了,所學所得都頗多:

首之,我了解到點解我會有咁多優資o既好朋友,原來因為我 "interested in other people" 同 "make others feel important"。而好多書中有提到o既野原來對我黎講經已係習慣,但由文字之中 interpret 出黎,令我諗o既野更加concrete,更加有推動力去花心機時間去投資o係友誼之上。

thank some of you again~

No comments: