Tuesday, May 24, 2005

過日子

今朝晨早屋企已經好熱鬧,因為阿妹叫在好多女同學黎,超多幼齒,搞到間屋陰氣極重,我完全訓唔到。於是起身上陣網。

之後出旺角睇12點半既《不死狗》,係我既超級偶像李連杰做主角喎,點會唔睇呢!出戲好覺得好好睇,唔係因為打得勁,係因為會故仔好,個黑鬼又勁好戲,同李連杰既溫情交流拍得好細膩,正!好睇過早前李o個幾出西片好多好多!

睇完戲黎企屋補習。

補完又再出旺角睇過,係睇《天國嬌雄》,男主角依舊型靚仔,女主角就麻麻地,d短兵相接o既場面都唔錯,大玩投石機,但男主角守場part 好正,又淋油又拉跌投石器,好緊張。

兩日內睇左三出戲,我o係度做得評分:
- 星戰III = 7
- 不死狗 = 9
- 天國嬌雄 = 8.5

十字軍借神o既名義侵略人地,唉,真係唔要得...... anyway,都係佛教最和諧。

「在歷史上佛教未曾發動過任何宗教戰爭,它也沒有「聖戰」或「義戰」的概念。佛教本質上是反戰的。」

睇完戲八點半,約左小學黃同學食飯,大家一味吹水。

我始終係愛吹水。請大家得閒就撩我吹水吧。

No comments: