Wednesday, May 11, 2005

試前大事回顧

五月九日o係我o既生日。

當晚冇同屋企人興祝,因為o係ENS班最後一次o既勁過飯,咁大獲野,屋企人都懶理 (我真係孝子)。當日5點半我成班都番campus上靚仔cornish o既oral堂。落堂時小船好識做,叫大家唱生日歌我聽,第一個好開心。上完堂大約六點幾,我地一干人等 (成廿幾人) 就搭巴士落去鐘鑼灣食巴西燒烤。巴士上層充斥住廿個熱血ensian,我地o係咁吹水同影相,嘈到司機唯有利用巴士上o既廣播器叫我地唔好咁嘈,超搞笑。車程半粒鐘倒,我地o係咁吹水同影相,個個都好high咁,真係好耐未感受過呢個情景。

當時個天o係落緊狗屎,落車之後原來仲要得好叉遠先到,我同我好音敬o既小船共用一把雨遮,o係雨下漫步,不知幾浪漫,我同佢o個度都濕左 …… I mean膊頭。十分鐘之後我地終於到左巴西。

O個度好好情調囉,我地由於好疊馬,要兩張枱,我同阿彪、小船、老豬同蘭西等人同桌,第二個好開心。巴西燒烤出名有一對茂利唱歌,我地叫左佢唱happy birthday to阿will,第三個好開心。我o既reply係「多謝大家黎我生日party」,係呀,我當正係我個party咁過架喇。

大家冇幾耐就食到想嘔,跟住就開始四圍亙相影相。我都唔例外。而影影下,突然見到後面有人拎左個生日蛋糕出黎,上面有個will字,我當時啞左一陣,因為o係我已經好開心好滿足之時發現原來仲有蛋糕,我非常感動,第四個好開心。跟住大家又開始唱生日歌,呢次o既生日歌我覺得係世上最好聽o既歌,感動都想喊,但可惜眼淚流唔出。第五個好開心

之後唔知邊個話 birthday kiss (in terms of 臉) -_-…… 咁冇得走雞o既自然就係彪少啦。o係群眾壓力下佢條粉腸炸加依咁黎左野,好似有人不滿咁喎,我由於好high,我叫佢:「潮!黎真啦頂你!」而佢真係黎真,哈哈哈,第六個好開心。之後玩陰點,我不嬲都話阿彪係好兄弟,點左ens班首席索女 You-Know-Who (人地女仔,我係唔會趙完唱o既,嘩哈哈哈),係第七個好開心。之後you-know-who又好好朋友咁點左弱智恆黎送我一個bd kiss,佢發左癲咁,其實我係好歡迎o既,不過就比佢d鬚吉到我好痛,不過係發八個好開心

正所謂「樂極便會生悲只怪henry太貪玩」,佢竟然點leiwalado囉!嘩救命呀!佢笑口世世咁比人拖出黎,我當時唔想講野,只係噁心左兩三次姐,冇乜野o既。不過好彩佢只係用佢堅硬o既顱骨撞左我幾野,雖然好乸痛,但係冇錫到落黎,係我第九個好開心。呢個係全晚o既高潮,真係要多謝佢。

之後大家繼續影相同玩,yeah !!!! 埋單之後我地o係門口係咁影相,冇錯,最緊要影多d相!離開途中我又比人con,頂佢地,真係好乸痛囉!

番到企梳洗完之後就要開始做 great eco,雖然只係千五字,但係呢份野係我有史以後用左最長時間寫既短文,仆街,哂晒我d時間,我做到五點天光之有得訓呀頂。第二朝成點幾先起身,繼續搞埋d手尾然後番campus交。

五點我地 media 一組人開始 gather,要 ko 埋我地大學生涯裡最後一 assignment。我地幾條友 (bill, hing, kareen) heir下heir下到八九點先開始做野,超級廢柴同盟囉我地。我地o係 cc 通頂係咁做,想死。最後第二朝十二點幾present,我地都係present前十分鐘先搞點個 power point,次次都係咁,但咁先好玩,夠刺激,不過再冇機會lu。

我地最新力作:
彪歌聰曲」MTV

YEAH!!!!!!! Entertainment Never Stop ~~~~~

1 comment:

ps said...

多謝ah will為我地帶來咁多歡樂