Saturday, May 07, 2005

ICQ 論神

有個人 (12:03 AM) : 如果呢個世界原本咩都無, 咁點解無啦啦會有物質既出現﹖

Will Myself (12:04 AM) : 因為呢個世界除左神就乜都冇囉本來, 而神又好乸勁喎, 佢就整左好多野出黎囉

有個人 (12:07 AM) : 咁邊個創造神出黎﹖佢自己創造自己出黎﹖﹖咁佢原本佢係唔存在架喎, 咁佢點創造自己出黎﹖

Will Myself (12:09 AM) : 你問呢個問題因為你冇or 唔accept 「本有」呢個概念姐

Will Myself (12:10 AM) : 好多 religion 都有 本有 呢個concept, buddhism included

有個人 (12:12 AM) : 因為解釋唔到 je咁你話原本有d野, 咁呢d野又係點走出黎先﹖你話一隻水杯原本有水, 咁都係要有人倒落去啦

Will Myself (12:15 AM) : 你都on9 o既, 解釋到o既話就唔係宗教係科學啦你好明顯唔適合信教同讀哲學

有個人 (12:19 AM) : 點解解釋到既就唔係宗教﹖﹖原來宗教就係俾人將d解釋唔到既野掟晒落去﹖﹖你解釋唔到 je,唔表示不能解釋喎

Will Myself (12:24 AM) : 唔係解釋唔到, 係唔應該用科學o既角度去批判不嬲都好多人解釋緊自己個宗教但係你呢d人, 唔去接受人地d 解釋, 係都要懶科學, 用呢個physical 既空間o既rule 去jude 人地d theory,

Will Myself (12:26 AM) : 9 成西科學家都係基督徒, 人地唔通又不停用自己學o既野去arrange christism?

有個人 (12:27 AM) : 咁你試下俾d証據說服我, 証明有唔physical既空間囉

Will Myself (12:28 AM) : 你所謂o既証據咪又係指科學事實囉晒氣啦

Will Myself (12:31 AM) : 同埋你又知而家既科學的確advanced 到可以指明一切而家科學解釋唔到o既野唔科學?好可能係而家o既科學本身唔夠科學, 冇能力去 proof 姐

有個人 (12:37 AM) : 咁你有無諗過有d野暫時無人解釋到, 而你就用"神話咁就咁啦"去"解釋左, 唔再去嘗試解釋, 但唔排除過一段時間有人會解釋到喎....一係你試下用宗教去解釋一個人跳樓點解會向下趺勒, 因為神想佢趺﹖咁呢個"神想佢咁" 係咪晒屈機先....﹖

Will Myself (12:45 AM) : 嗱, 首先我唔係christian , 我唔知你講o既同佢地o既theory 有幾大出入其次係你本身唔信冇問題, 但你憑咩去challenge人地個theory 而你又解釋唔到人地唔係, 只係話人地講o既同你不嬲所學o既唔同你可以唔信, 但你好似未能夠好有力咁challenge 到人地, 不竟只係你同你地o既諗法唔同, 所謂o既物質世界, 好似係唔實在, 只係一般人via 5 sense interpret 到出黎o既野, 有d人可能好勁, sense 到另一個世界o既全在, 跟住四圍同人講, 而你聽到佢講咩, 但你sense 唔到, 跟住就用你僅sense 到o個世界去 arruge 人地d 野 , 你會唔會覺得有d 唔appropriate 呢d 個行為?

有個人 (12:51 AM) : 咁我assume你都sense唔到果d第6感第7感....咁你又點解選擇去相信果d話佢自己有第6感第7感既人真係有呢﹖

Will Myself (12:54 AM) : 哲學同科學各自為政, 好獨立我覺得人地其實都可以用哲學黎challenge 科學例如我從佛學知道有d人可以有天眼通, 睇到前世d野, 而我又「信 」(呢個係main point, which u seems not understand), 但science 話唔得, 咁我就可以challenge science道理一樣之麻

Will Myself (12:56 AM) : 我信, 因為我「感受」到佛的存在

有個人 (12:58 AM) : 個問題就係點解你聽左"有d人可以有天眼通, 睇到前世d野"而去選擇信instead of 唔信, 有d人聽左又唔信呢﹖點解你感受到佛的存在, 而果d人又感受唔到﹖

Will Myself (12:59 AM) : 因為愚痴

有個人 (1:01 AM) : 咁點解果d人係愚痴而你又唔係﹖神用咩準則去決定邊個人係邊個人唔係﹖

Will Myself (1:07 AM) : 嗱, science 都有個好出名o既term 叫 random motion
而神係點搞o既我就唔知佛教呢, 自主o既概念都幾強, 你愚痴o係因為自己, 因為自己對好多野都放唔低, 過去世唔修智慧 o既結果, 唔係有個神去determine 佢係天才定白痴你係好係壞都係你自己揀而我都唔認為基督教d 人會話 「殺人係神叫o既」咁

Will Myself (1:09 AM) : 我講左咁多野, 有冇減少到你對「神」或宗教哲學o既否定同反感

有個人 (1:12 AM) : 咁你有咩辦法証明俾果d唔信有前世既人真係有前世﹖無証據既, 叫人base on咩去相信你....﹖唔通話"我話係就係啦"咁咩....

Will Myself (1:14 AM) : 我冇叫過人去信我個宗教instead 我會同人介紹我所教到o既同感受到o既如果你唔信, 只係我冇緣去令你信姐

Will Myself (1:16 AM) : 你而家又好似講番轉會咁可能我真係未有能力說服你, 亦冇打算說服你, 只係想同你份享下, 亦唔想因此provoke 你, 算啦

有個人 (1:20 AM) : 我只係想純粹討論下 je我讀左五年基督教學校, 佢話你信佢就得永生, 唔信佢就要落地獄咁係咪好似黑社會迫人去選擇同唔同佢地合作﹖合作就有錢分, 唔合作就打9你Will

Myself (1:21 AM) : hahahaha ~~~你呢個比喻好搞笑, 但我鐘意

No comments: